Лояльність споживачів як об’єкт контролю

No Thumbnail Available

Date

2004

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто основні принципи партнерського маркетингу, висвітлено окремі підходи до класифікації лояльності. На підставі проведеного аналізу розроблено модифіковану класифікацію показника лояльності споживачів до торговельної марки. In the article basic principles of the partner marketing are considered, described approaches are reflected to classification of loyalty. On the basis of the conducted consideration was developed a modified classification the index of users loyalty to trade mark.

Description

Keywords

Citation

Глинсъкий Н. Ю. Лояльність споживачів як об’єкт контролю / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 19–23. – Бібліографія: 7 назв.