Лояльність споживачів як об’єкт контролю
Loading...
Files
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглянуто основні принципи партнерського маркетингу, висвітлено окремі підходи до класифікації лояльності. На підставі проведеного аналізу розроблено модифіковану класифікацію показника лояльності споживачів до торговельної марки. In the article basic principles of the partner marketing are considered, described approaches are reflected to classification of loyalty. On the basis of the conducted consideration was developed a modified classification the index of users loyalty to trade mark.
Description
Keywords
Citation
Глинсъкий Н. Ю. Лояльність споживачів як об’єкт контролю / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 19–23. – Бібліографія: 7 назв.