До питання про генезис основних дефініцій із маркетингової товарної політики
Loading...
Files
Date
2004
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Сформульовано й описано проблему неадекватної адаптації термінологічного апарату, що використовується економістами, до реальних процесів і явищ, пов'язаних з управлінням товарним асортиментом підприємства, аналізом ринкових характеристик товарів, обгрунтуванням вибору цільових ринків тощо. ls formulated and is described a problem of inadéquate adaptation of the terminological device, which is used by the economists, to real processes and phenomena connected to management by commodity assortment of the enterprise, analysis of the market characteristics of the goods, substantiation of a choice of the target markets and so on.
Description
Keywords
Citation
Дейнега О. В. До питання про генезис основних дефініцій із маркетингової товарної політики / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 31–36. – Бібліографія: 9 назв.