Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи
Loading...
Files
Date
2004
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Створення ефективної реклами вимагає розроблення процедури рекламного позиціонування товару. Така процедура передбачає визначення конкурентної позиції товару, мотивацій на яких треба концентрувати увагу споживачів та конкретизацію аргументів, здатних підтвердити декларовані переваги рекламованого товару. Création of effective advertisement demands development of goods advertisement positioning procédure. The procédure foresees détermination of goods position, motivations on which it is need to concentrate the consumer attention and concrete définition of arguments to confirm proclaimed preferences of advertised goods.
Description
Keywords
Citation
Діброва Т. Г. Процедура рекламного позиціонування: принципи та підходи / Т. Г. Діброва, Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 36–40. – Бібліографія: 11 назв.