Франчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2004

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуті фактори становлення франчайзингових відносин великих і малих фірм на основі аналізу закордонного досвіду франчайзингу. Окреслюється франчайзинг в якості зовнішньоекономічного партнерства. In the given article the reasons of a becoming franchising of attitudes between large and small corporation on the basic of analysis franchising of oversets, experience are esteemed. The characteristic as form of partnership franchising an external economic.

Description

Keywords

Citation

Нечепуренко С. О. Франчайзинг - як ефективна форма ведення бізнесу / С. О. Нечепуренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 92–97. – Бібліографія: 10 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By