Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування

Loading...
Thumbnail Image

Date

2004

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглядаються принципи моделювання процесу розробки нового товару з точки зору закономірностей маркетингу з використанням теорії сіткового планування проектних задач та їх реалізації. Наводиться загальний граф сіткового планування створення нового товару та виведення його на ринок. The principles of model operation of the process of new goods development from the point of view of legitimacies of marketing with the use of the theory of network planning of design problems and their implementation are considered. The blanket graph of network planning of development of the new goods and setting it on the market is given.

Description

Keywords

Citation

Морозов В. О. Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування / В. О. Морозов, М. М. Мамчин, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 203–207. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By