Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості

Loading...
Thumbnail Image

Date

2004

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу продажів як одного з елементів системи «маркетинг-мікс» підприємства. Запропоновано алгоритм формування комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості Акцентовано увагу на його стратегічні рішення, спрямовані на побудову мережі продажів і організацію товароруху від виробника до кінцевого споживача. The necessity of development of the marketing complex of sales as one of elements of the "marketing-mix" system of the enterprise is defined. The algorithm of création of the complex of sales at the enterprises of a food-processing industry is offered. The attention is drawn to his stratégie solutions directed on construction to the network of sales and organization of movement of the goods from the manufacturer to the ultimate user.

Description

Keywords

Citation

Федорова Ю. К. Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості / Ю. К. Федорова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 229–235. – Бібліографія: 10 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By