Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2004

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто поняття управління взаємозв’язками підприємства із споживачами, здійснено класифікацію факторів, які необхідно враховувати при їх плануванні. Запропоновано модель процесу управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції і матрицю порівняння величин витрат і обсягів реалізації продукції. The term of mutual relationship management between enterprises and customers is ravened. The classification of factors that should be considered in the process of planning is proposed. The model of mutual relationship management between enterprises and customers as well as comparing matrix of corporate costs and revenues are developed.

Description

Keywords

Citation

Коваль З. О. Роль та принципи управління взаємозв’язками підприємства зі споживачами продукції / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 289–295. – Бібліографія: 7 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By