Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто доцільність застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства. Запропоновано нові підходи до оцінювання ефективності та результативності заходів, спрямованих на забезпечення перспективного розвитку підприємства. Наведено рекомендації щодо застосування матричних методів у реалізації стратегічних завдань розвитку. The reasonability of application of the marketing approaches to a rating of potential of the enterprise development is considered. New evaluation approaches of efficiency and productivity of measures directed on maintenance of perspective enterprise development are offered. The recommendations on using of matrix methods in realization of the strategic tasks of development are proposed.

Description

Keywords

Citation

Довбенко В. І. Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 20–24. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By