Маркетингова логістика як фактор ціноутворення
Loading...
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглянуто роль маркетингової логістики у ціноутворенні. Подано склад та структуру витрат логістики, проаналізовано залежність витрат логістики від рівня пропонованого сервісу, запропоновано методи визначення витрат на виконання окремих функцій логістики та цінності цих функцій для споживача.
In clause the role of marketing service in formations of price policy is considered in the article. The components and structure of expenses of service are given, the dependence of expenses of offered service from its level is analysed, the methods of definition of expenses the separate functions of service and value of these functions for the consumer are given.
Description
Keywords
Citation
Безкоровайна С. В. Маркетингова логістика як фактор ціноутворення / С. В. Безкоровайна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 150–153. – Бібліографія: 5 назв.