Дослідження умов взаємодії державних і приватних навчальних закладів на ринку освітніх послуг

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Досліджено розвиток взаємодії державних і приватних навчальних закладів, аналізуються теоретико-методологічні засади розвитку маркетингу у сфері освіти. Розкрито проблеми становлення маркетингу освітніх послуг в Україні для різних рівнів. The article deals wilh the development of mutual state and private educational establishments and the theoretical-methodical principles of marketing development in the educational sphere are presented. The problems of formeny of marketing of educational services of different levels in Ukraine are given in this article.

Description

Keywords

Citation

Оболенська Т. Є. Дослідження умов взаємодії державних і приватних навчальних закладів на ринку освітніх послуг / Т. Є. Оболенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 266–270.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By