Дослідження умов взаємодії державних і приватних навчальних закладів на ринку освітніх послуг
Loading...
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Досліджено розвиток взаємодії державних і приватних навчальних закладів, аналізуються теоретико-методологічні засади розвитку маркетингу у сфері освіти. Розкрито проблеми становлення маркетингу освітніх послуг в Україні для різних рівнів. The article deals wilh the development of mutual state and private educational establishments and the theoretical-methodical principles of marketing development in the educational sphere are presented. The problems of formeny of marketing of educational services of different levels in Ukraine are given in this article.
Description
Keywords
Citation
Оболенська Т. Є. Дослідження умов взаємодії державних і приватних навчальних закладів на ринку освітніх послуг / Т. Є. Оболенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 266–270.