Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглядається питання еволюції системи управління якістю виробництва при його маркетинговій орієнтації. Досвід роботи “Концерну Стирол” дає змогу зробити висновки про необхідність перегляду існуючої концепції вдосконалення системи якості. The article descrides the evaluation’s problems of quality management system in production connected to its market-orientation. The Concern Stirol’s experience lets it to draw a conclusion about necessity of current conception’s reconsideration this system’s improvement.

Description

Keywords

Citation

Смерічевський С. Ф. Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”) / С. Ф. Смерічевський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 304–309. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By