Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)
Loading...
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглядається питання еволюції системи управління якістю виробництва при його маркетинговій орієнтації. Досвід роботи “Концерну Стирол” дає змогу зробити висновки про необхідність перегляду існуючої концепції вдосконалення системи якості. The article descrides the evaluation’s problems of quality management system in production connected to its market-orientation. The Concern Stirol’s experience lets it to draw a conclusion about necessity of current conception’s reconsideration this system’s improvement.
Description
Keywords
Citation
Смерічевський С. Ф. Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”) / С. Ф. Смерічевський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 304–309. – Бібліографія: 2 назви.