Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто можливі шляхи удосконалення методики оцінки ефективності маркетингових витрат. Аналізуються відомі у теорії та практиці маркетингу підходи до оцінки ефективності затрат на здійснення маркетингових заходів. The possible ways of improvement of a technique of an estimation of efficiency of marketing expenses are considered. The approaches to an estimation of efficiency of expenses on realization of marketing measures are analyzed known in the theory and practice of marketing.

Description

Keywords

Citation

Щур О. М. Удосконалення оцінки ефективності маркетингових витрат / О. М. Щур, Г. Р. Копець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 333–337. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By