Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто принципи математичного моделювання та напрямки побудови програмного забезпечення, які застосовані для розв'язання задач імітаційного моделювання маркетингових ситуацій. Наводяться приклади та результати синтезу маркетингових ситуацій. The principles of mathematical model operation and directions of build-up of the software, which simulation modelings, applied for problem solving, of marketing situations are considered. The examples and effects of synthesis of marketing situations are given.

Description

Keywords

Citation

Морозова В. О. Імітаційне моделювання маркетингових ситуацій / В. О. Морозова, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 456–461. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By