Особливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесу
Loading...
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглянуто особливості виконання маркетингових досліджень вітчизняними санаторіями. Особливу увагу приділено методам збору первинної інформації про клієнтів. The article deals with the peculiarities of carrying out marketing research by domestic sanatoriums. Special attention is paid to the methods of getting primary information about customers.
Description
Keywords
Citation
Павлішак Ю. В. Особливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесу / Ю. В. Павлішак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 462–466. – Бібліографія: 8 назв.