Підвищення ефективності просування продукції підприємства на ринок
Loading...
Files
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Підвищення ефективності просування продукції підприємства на ринок залежить від розширення асортименту товарних груп, які доступні за ціною для всіх верств населення. Необхідно також врахувати і цінову політику фірми. А для кожного із сегментів ринку слід розробити комплекс маркетингу. Розглянуті особливості товаропросування на ринок продукції 3АТ “Світоч”. Increase of efficiency of progress of production of the enterprises on the market all depends on expansion of assortment of the commodity groups, affordable for the all groups people. It is necessary also to take into consideration price policy of a firm. It is necessary to develop a complex of marketing for each of segment of the market. The features of promotion of products ZAT Svitoch on the market are co nsidered in the article.
Description
Keywords
Citation
Крет І. 3. Підвищення ефективності просування продукції підприємства на ринок / І. З. Крет, О. В. Бичковська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 89–93. – Бібліографія: 4 назви.