Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Наведено схему проведення комплексного дослідження ринку продукції чорної металургії. Проаналізовано особливості маркетингових досліджень на цьому ринку. The scheme of the complex market research of metallurgy products is given. The peculiarities of the market research on this market are analyzed.

Description

Keywords

Citation

Матвийчук В. І. Особенности формирования структурно-логической схемы организации комплексного маркетингового исследования рынка металлопродукции / В. І. Матвийчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 121–128. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By