Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку
Loading...
Date
2003
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Подані рекомендації щодо оптнмізації елементів комплексу маркетингу на окремих сегментах для вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного маркетингового дослідження. Велике значення надається умовам підвищення конкурентоспроможності підприємств на європейському ринку. The article includes the improvement recommendations of the marketing mix elements on different segments for the Ukrainian manufacturers of the seald beam lamps. The perfection is based on the marketing research results. The analysis of the competitiveness conditions for the enterprises is also a matter of great importance in this scientific work.
Description
Keywords
Citation
Дяк М. Б. Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку / М. Б. Дяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 243–.248 – Бібліографія: 5 назв.