Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Подані рекомендації щодо оптнмізації елементів комплексу маркетингу на окремих сегментах для вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного маркетингового дослідження. Велике значення надається умовам підвищення конкурентоспроможності підприємств на європейському ринку. The article includes the improvement recommendations of the marketing mix elements on different segments for the Ukrainian manufacturers of the seald beam lamps. The perfection is based on the marketing research results. The analysis of the competitiveness conditions for the enterprises is also a matter of great importance in this scientific work.

Description

Keywords

Citation

Дяк М. Б. Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку / М. Б. Дяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 243–.248 – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By