Сучасні тенденції маркетингової політики комерційного банку в умовах конкуренції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розкривається роль маркетингу в сучасній конкурентній боротьбі і можливості використання маркетингової концепції в розвитку банківської системи. The article describes to marketing participation in contemporary competition and possibilities of marketing conception usage in development banking-system.

Description

Keywords

Citation

Маковеєв П. С. Сучасні тенденції маркетингової політики комерційного банку в умовах конкуренції / П. С. Маковеєв, М. А. Заєць, У. Л. Ухлічева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 288–294. – Бібліографія: 4 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By