Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия

Loading...
Thumbnail Image

Date

2003

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто дві найважливіші та неподільно пов’язані фази відтворення: комерційно-збутова діяльність підприємства, яка не має змісту без процесу виробництва і передбачає безперебійний характер реалізації товарів, купівлю предметів та засобів праці, інформацію щодо переваг споживачів і динаміці платоспроможного попиту, а також комунікаційні аспекти діяльності підприємства. Trade producing and calculating are two very important and inherently connected production phases. Commercial activities is senseless without the very process of production that presupposes constant character of goods realization, purchases in the sphere of labour subjects and means curriculum, information about сonsumers preferences and payable account dynamics.

Description

Keywords

Citation

Мощенская Е. В. Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия / Е. В. Мощенская // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 319–324. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By