Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу
Loading...
Files
Date
2002
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Розглянуто проблеми виходу українських підприємств на закордонні ринки. Визначені основні задачі євромаркетингу і підходи до їх вирішення. The actual problems of entering foreign markets of Ukrainian enterprises are shown in the article. The basis problems of the development of euromarketing and its solving are determined.
Description
Keywords
Citation
Мних О. Б. Активізація зовнішньоекономічної діяльності на макро- і мікрорівні у контексті розвитку євромаркетингу / О. Б. Мних // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 66–71. – Бібліографія: 8 назв.