Маркетингові стратегії та інструменти на ринку послуг мобільного зв’язку

Loading...
Thumbnail Image

Date

2002

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Представлені характеристики і параметри ринку мобільного зв’язку України, проаналізовані специфіка та тенденції його розвитку. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, котрі використо-вуються операторами мобільного зв’язку України. Подані рекомендації, щодо перспектив розвитку досліджуваного ринкового сегменту. The characteristics and parameters of mobile communication market in Ukraine are submitted. Specifity and tendencies of its development are analysed. The investigation of realization of marketing strategy and tools used by the operators of mobile communication of Ukraine is carried out. The offers on prospects of development of this market segment are given.

Description

Keywords

Citation

Лаганін В. О. Маркетингові стратегії та інструменти на ринку послуг мобільного зв’язку / В. О. Лаганін, В. В. Лаганін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 446 : Логістика. – С. 214–219. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By