Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільства

Date

2018-02-26

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Стаття присвячена визначенню етапів еволюції концепту “бренд”, виділенню його сучасних рис, основних переваг, які бренд потенційно надає споживачам. Надано авторське бачення еволюції поняття “бренд” через призму розвитку суспільства, відповідно до якої побудовано піраміду ускладнення характеристик товарів від товарів з яскраво вираженими матеріальними рисами до товарів з особливими рисами, націленими на конкретного споживача. Проаналізовано рейтинг брендів Forbes 2018 року та визначено найуспішніші бренди за даний період. Проведено порівняння з найуспішнішими галузями України відповідно до рейтингу Forbes. Структуровано сучасні риси бренду як явища та брендингу як процесу, а також виділено основні переваги, які отримують споживачі, купуючи брендові товари.
The article is devoted to the definition of the stages of evolution of the concept of “brand”, the allocation of its modern features, the main advantages that the brand potentially provides to consumers. The author's vision of the evolution of the concept of "brand" is provided through the prism of the development of society, according to which the pyramid of complexity of the characteristics of goods from goods with pronounced material traits to products with special features aimed at a particular consumer is constructed. he rating of Forbes 2018 brands is analyzed and the most successful brands for this period are determined. The comparison with the most successful branches of Ukraine according to Forbes rating has been conducted. The modern features of the brand are structured as phenomena and branding as a process, as well as highlights the main advantages that consumers get when they buy branded goods.

Description

Keywords

бренд, брендинг, “вищі” потреби, лояльність споживача, цільова аудиторія, брендовий товар, brand, branding, “higher” needs, consumer loyalty, target audience, branded goods

Citation

Боєнко О. Ю. Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільства / О. Ю. Боєнко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 892. — С. 19–24.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By