Маркетингові дослідження формування споживчих переваг

Date

2006-01-31

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їхні переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.
The features of consumer advantages in the markets of the consumer goods are determined from the point of view of the ultimate users and manufacturers. The analysis of existing models of research of behaviour of the consumers is carried out. The approaches to construction of model of forecasting of demand on the goods of the enterprises competitors are offered according to consumer advantages.

Description

Keywords

Citation

Кузьо Н. Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Л. М. Акімова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 75–81. — (Теорія логістики і маркетингу).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By