Вартісні аспекти брендингу: проблеми і підходи
Date
2006-01-31
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Досліджено основні групи чинників формування ринкової вартості підприємства та визначено роль маркетингу в процесі створення такої вартості Розглянуто дискусійні аспекти трактування понять “марочний капітал” та “вартість марки”. Проаналізовано підходи до оцінки ефективності управління брендом. Запропоновано набір якісних та кількісних показників для оцінки ефективності управління торговою маркою.
The basic groups of factors of the firm market value creation are explored. The debatable aspects of interpretation of concepts “trade mark capital” and “value of brand” are considered. The approaches to brand management estimation have been analyzed. The set of high-quality and quantitative indexes which allow to estimate efficiency of management by a trade mark is offered.
The basic groups of factors of the firm market value creation are explored. The debatable aspects of interpretation of concepts “trade mark capital” and “value of brand” are considered. The approaches to brand management estimation have been analyzed. The set of high-quality and quantitative indexes which allow to estimate efficiency of management by a trade mark is offered.
Description
Keywords
Citation
Мороз Л. А. Вартісні аспекти брендингу: проблеми і підходи / Л. А. Мороз, Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 95–100. — (Теорія логістики і маркетингу).