Товарні можливості маркетингових досліджень
Date
2006-01-31
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.
The principles of industrialization of features of marketing researches as goods are reviewed. The researches of the conditional market with usage of neural networks and solution of the problem of clusterization are adduced.
The principles of industrialization of features of marketing researches as goods are reviewed. The researches of the conditional market with usage of neural networks and solution of the problem of clusterization are adduced.
Description
Keywords
Citation
Морозов В. О. Товарні можливості маркетингових досліджень / В. О. Морозов, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 101–104. — (Теорія логістики і маркетингу).