Вибрані аспекти маркетингу і логістики в обслуговуванні клієнта
Date
2006-01-31
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглядається обслуговування клієнта як елемент ринкової політики підприємства та наведено три трактування поняття “логістичне обслуговування” клієнта. Описано модель Емерсона і Грімма та показники логістичних і маркетингових заходів в обслуговуванні клієнта.
In the article customer service is considered as an element of market policy of enterprise. Three interpretations of term ‘logistic customer service” are presented. The basic constituents of logistic service are considered. The Emerson's and Grimm's model is described and the indexes of logistic and marketing measures in customer service are resulted.
In the article customer service is considered as an element of market policy of enterprise. Three interpretations of term ‘logistic customer service” are presented. The basic constituents of logistic service are considered. The Emerson's and Grimm's model is described and the indexes of logistic and marketing measures in customer service are resulted.
Description
Keywords
Citation
Вишцицький М. Вибрані аспекти маркетингу і логістики в обслуговуванні клієнта / М. Вишцицький, К. Блоньський // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 3–9. — (Теорія логістики і маркетингу).