Моделювання діагностики кризового стану та загрози банкрутства підприємства
Date
2006-01-31
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Досліджено зміст діагностики кризового стану та загрози банкрутства підприємства та запропоновано спосіб її моделювання побудовою структурної матриці діагностики. Для цього визначено основні параметри моделі та встановлено чинники, які визначають майбутню модель діагностики. Зазначено роль маркетингових заходів у подоланні кризового стану підприємства.
Maintenance of diagnostics of the crisis State and threat of bankruptcy of enterprise is explored and offered the method of its design through construction of structural matrix of diagnostics. For this purpose certainly basic parameters of model and factors which détermine the future model of diagnostics are set. The rôle of marketing measures is marked in overcoming of the crisis state of enterprise.
Maintenance of diagnostics of the crisis State and threat of bankruptcy of enterprise is explored and offered the method of its design through construction of structural matrix of diagnostics. For this purpose certainly basic parameters of model and factors which détermine the future model of diagnostics are set. The rôle of marketing measures is marked in overcoming of the crisis state of enterprise.
Description
Keywords
Citation
Андрушко О. Б. Моделювання діагностики кризового стану та загрози банкрутства підприємства / О. Б. Андрушко, М. Р. Горбачевська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 158–163. — (Логістичне та маркетингове управління).