Маркетингові індикатори доцільності реалізації інноваційних проектів
Date
2006-01-31
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Обґрунтовано можливість і розроблено методику оцінки доцільності реалізації інноваційних проектів на основі застосування маркетингових індикаторів еволюційної коректності співвідношень параметрів еволюційного стану складових системи “ринок- споживач-товар”. Запропоновано набір таких індикаторів та наведено способи їх визначення на основі методів еволюційних кривих та еволюційного потенціалу.
Method for estimating the reasonability of NPD project based upon a System of marketing indicators of evolutional correctness of correlation of evolution state parameters of market-consumer-product System components is substantiated and developed. A set of such indicators is proposed and evolutionary curves / potential based methods of their determination are shown.
Method for estimating the reasonability of NPD project based upon a System of marketing indicators of evolutional correctness of correlation of evolution state parameters of market-consumer-product System components is substantiated and developed. A set of such indicators is proposed and evolutionary curves / potential based methods of their determination are shown.
Description
Keywords
Citation
Гліненко Л. К. Маркетингові індикатори доцільності реалізації інноваційних проектів / Л. К. Гліненко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 178–186. — (Логістичне та маркетингове управління).