Вдосконалення розвитку товарних бірж з використанням елементів маркетингу і логістики

Date

2006-01-31

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Розглянуто загальний стан розвитку бірж, структуру біржових угод на внутрішньому і зовнішньому ринках, проаналізовано причини і тенденції перспективного уповільненого розвитку і наслідки цього для біржового ринку. Побудовано моделі маркетингу перспективного обслуговування бірж, організації системи маркетингових відділів і служб, використання елементів стратегії маркетингу і логістики у процесі розвитку бірж в Україні.
In this article the author studies development qoods exchanges, structure exchanges agreements in Ukraine and foreighn markets, causes and perspectives sieve and results exchange increase, foundation market models service exchange for perspective and organization market departments, exchange development with taking elements of marketing strategy and logistic in process to increas changes in Ukraine.

Description

Keywords

Citation

Дудяк Р. П. Вдосконалення розвитку товарних бірж з використанням елементів маркетингу і логістики / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, О. Ю. Стецович // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 195–200. — (Логістичне та маркетингове управління).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By