Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто стан та перспективи розвитку рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом.
The present situation and perspectives of advertisement market development during integration of Poland into European Union are analyzed in this article.
The present situation and perspectives of advertisement market development during integration of Poland into European Union are analyzed in this article.
Description
Keywords
Citation
Кабса Ф. Перспективи рекламного ринку в умовах інтеграції Польщі з Європейським Союзом / Ф. Кабса, Г. Стороняк-Пальчак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 562–565. — (Формування та оптимізація логістичних систем).