Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто виявлення взаємозв’язку між маркетингом і логістикою, а також виникнення явища синергії у ланцюгах поставок на ринку легкових автомобілів.
The relationship between marketing and logistics, as weft as the appearance of synergy phenomena in supply chains on the market of cars are investigated in this article.
The relationship between marketing and logistics, as weft as the appearance of synergy phenomena in supply chains on the market of cars are investigated in this article.
Description
Keywords
Citation
Клімковська Р. Логістика і явище синергії у маркетинговій стратегії на ринку легкових автомобілів / Р. Клімковська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 576–582. — (Формування та оптимізація логістичних систем).