Маркетингові стратегії газопостачальних компаній
Date
2005-03-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності та обґрунтовані маркетингові стратегії на перспективу.
The competition environment of gas supplying companies and problems in their activities are analysed. The marketing strategies in perspective are ground.
The competition environment of gas supplying companies and problems in their activities are analysed. The marketing strategies in perspective are ground.
Description
Keywords
Citation
Косар Н. С. Маркетингові стратегії газопостачальних компаній / Н. С. Косар, І. В. Капелусь, Б. С. Брухаль // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 589–593. — (Формування та оптимізація логістичних систем).