Мерчандайзинг і поведінка споживачів
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Проаналізовано трактування терміна “мерчандайзинг” різними авторами. Запропоновано авторське визначення цього терміна, розкрито його характерні риси. Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу мерчандайзингу як одного із елементів системи “маркетинг-мікс” підприємства.
Interprétation of term “merchandising” is analysed by different authors. Author détermination of this term is offered, the his personal touches are exposed. The necessity of development of the marketing complex of merchandising as one of element of the “marketing- mix” System of the enterprise is defined.
Interprétation of term “merchandising” is analysed by different authors. Author détermination of this term is offered, the his personal touches are exposed. The necessity of development of the marketing complex of merchandising as one of element of the “marketing- mix” System of the enterprise is defined.
Description
Keywords
Citation
Дубовик О. В. Мерчандайзинг і поведінка споживачів / О. В. Дубовик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 50–55. — (Теорія логістики і маркетингу).