Деякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємств
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто комплекс сучасних проблем, що супроводжують діяльність інноваційних підприємств на ринкових засадах. Досліджено особливості реалізації маркетингового підходу в управлінні підприємствами галузевої хімічної науки.
The complex of modern problems dealing with innovative enterprises on the market- based activity has been considered. The peculiarities of realization of marketing approach at management of branch chemical science enterprises have been studied.
The complex of modern problems dealing with innovative enterprises on the market- based activity has been considered. The peculiarities of realization of marketing approach at management of branch chemical science enterprises have been studied.
Description
Keywords
Citation
Курінний О. В. Деякі питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємств / О. В. Курінний // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 98–102. — (Теорія логістики і маркетингу).