Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектів
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Відображені ключові проблеми розвитку ринку телекомунікації в конкурентному середовищі. Розкривається зміст економетричних моделей, які широко використовують в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом.
The key problems of development of telecommunication market in competitive environment are reflected the article. Are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.
The key problems of development of telecommunication market in competitive environment are reflected the article. Are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.
Description
Keywords
Citation
Мних О. Б. Моделювання стратегічних маркетингових рішень в сфері телекомунікації! Та оцінювання їх ефектів / О. Б. Мних // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 130–138. — (Теорія логістики і маркетингу).