Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.
This article devoted for realize the education task of university to prepare corporative staff, which according to corporative culture of undertaking or organization.
This article devoted for realize the education task of university to prepare corporative staff, which according to corporative culture of undertaking or organization.
Description
Keywords
Citation
Мороз А. С. Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств / А. С. Мороз // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 139–144. — (Теорія логістики і маркетингу).