Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств

Date

2005-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

З позицій маркетингу розглядають питання реалізації завдань вищими закладами освіти університетського типу щодо підготовки кадрів, які відповідають вимогам корпоративної культури великих підприємств та їх угруповань.
This article devoted for realize the education task of university to prepare corporative staff, which according to corporative culture of undertaking or organization.

Description

Keywords

Citation

Мороз А. С. Маркетингові підходи до формування корпоративної культури підприємств / А. С. Мороз // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 139–144. — (Теорія логістики і маркетингу).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By