Обробка маркетингової інформації в нейромережах

Date

2005-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Розглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.
The principles of simulation of marketing situations with usage of neural networks and direction of construction of simulation models of the market are reviewed. The examples and research results of the conditional market with the solution of a problem of clusterization are adduced.

Description

Keywords

Citation

Морозов В. О. Обробка маркетингової інформації в нейромережах / В. О. Морозов, Е. В. Лянце // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 144–147. — (Теорія логістики і маркетингу).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By