Стратегії франчайзингових компаній
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто теоретичні і практичні аспекти франчайзингу в країнах ринкової
економіки, а також його становлення в Україні.
In the given article the preconditions of franchise reactions formation between the large and small firms on the basis of foreign experience analysis of franchise are considered. The characteristic of franchise as a partnership form the external economic sphere is given.
In the given article the preconditions of franchise reactions formation between the large and small firms on the basis of foreign experience analysis of franchise are considered. The characteristic of franchise as a partnership form the external economic sphere is given.
Description
Keywords
Citation
Нечепуренко С. О. Стратегії франчайзингових компаній / С. О. Нечепуренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 148–151. — (Теорія логістики і маркетингу).