Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.
This article devoted for marketing search to compose and realize the social direct plan innovation development of undertaking.
This article devoted for marketing search to compose and realize the social direct plan innovation development of undertaking.
Description
Keywords
Citation
Шумлянська О. В. Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства / О. В. Шумлянська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 205–209. — (Теорія логістики і маркетингу).