Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства

Date

2005-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Розглянута проблема місця маркетингових досліджень при складанні та виконанні планів інноваційного розвитку підприємств з соціальним спрямуванням.
This article devoted for marketing search to compose and realize the social direct plan innovation development of undertaking.

Description

Keywords

Citation

Шумлянська О. В. Маркетингові аспекти формування соціально-орієнтованих планів інноваційного розвитку підприємства / О. В. Шумлянська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 205–209. — (Теорія логістики і маркетингу).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By