Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населення
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто динаміку місця підприємств споживчої кооперації в торговельному обслуговування населення під впливом чинників середовища маркетингу. Окреслено відмінності умов функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації до і після запровадження ринку та перспективи їх подальшого розвитку.
In this paper the dynamics of enterprises’ place of consumer’s co-operation in the trade service of population under the influence of marketing environment factors is considered. Differences of the circumstances of trade enterprises’ of consumer’s co-operation functioning before and after introducing market and perspectives of their further development are outlined.
In this paper the dynamics of enterprises’ place of consumer’s co-operation in the trade service of population under the influence of marketing environment factors is considered. Differences of the circumstances of trade enterprises’ of consumer’s co-operation functioning before and after introducing market and perspectives of their further development are outlined.
Description
Keywords
Citation
Басій Н. Ф. Вплив маркетингового середовища на місце торговельних підприємств споживчої кооперації в обслуговуванні населення / Н. Ф. Басій // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 219–224. — (Логістичне та маркетингове управління).