Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження

Date

2005-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Розглядається необхідність застосування стратегічного аналізу в управлінні малими підприємствами як одного з інструментів формування оптимальної стратеги розвитку.
This article discloses the necessity of the usage of strategically analyses in the managing process of small enterprises as one instrument of the optimal strategy of development.

Description

Keywords

Citation

Виноградова О. В. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження / О. В. Виноградова, І. М. Фабрая // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 19–22. — (Теорія логістики і маркетингу).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By