Управління асортиментом в контексті нової роздрібної концепції

Date

2005-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Розглянуто основні причини та напрямки зміни концепції роздрібного підприємства. Проаналізовано основні підходи до визначення товарної категорії та формування товарного асортименту. Обґрунтовано необхідність використання менеджменту категорій для ефективного управління асортиментом. Запропоновано ієрархію товарних рівнів в асортименті та управління асортиментом на засадах менеджменту категорій
In the article principal reasons and directions of change of retail enterprise conception are considered. Basic approaches are analyzed in determination of product category and forming of product mix. It is grounded the necessity of the use of category management approach for effectiveness increasing of the product mix. The hierarchy of commodity levels is offered in an assortment as well as the process of category management.

Description

Keywords

Citation

Дейнека О. Є. Управління асортиментом в контексті нової роздрібної концепції / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 272–280. — (Логістичне та маркетингове управління).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By