Значення інформації для маркетингових досліджень
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.
In this article the role of marketing information in the process of production planning and production sale is considered. The main types of marketing information according to the sources of it receiving are described; the description of the methods of original information forming and typical informational systems forming is presented.
In this article the role of marketing information in the process of production planning and production sale is considered. The main types of marketing information according to the sources of it receiving are described; the description of the methods of original information forming and typical informational systems forming is presented.
Description
Keywords
Citation
Килипенко Н. Є. Значення інформації для маркетингових досліджень / Н. Є. Килипенко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 292–298. — (Логістичне та маркетингове управління).