Місце збутової логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто значення ролі розподільної логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та основні напрямки оптимізації збутової діяльності.
The work deales with the meaning of the selling logistic role in increasing marketing activity effectiveness of the domestic enterprises and the main directions of the optimization of selling logistic.
The work deales with the meaning of the selling logistic role in increasing marketing activity effectiveness of the domestic enterprises and the main directions of the optimization of selling logistic.
Description
Keywords
Citation
Козак І. М. Місце збутової логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності / І. М. Козак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 310–317. — (Логістичне та маркетингове управління).