Місце збутової логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності

Date

2005-03-01

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”

Abstract

Розглянуто значення ролі розподільної логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та основні напрямки оптимізації збутової діяльності.
The work deales with the meaning of the selling logistic role in increasing marketing activity effectiveness of the domestic enterprises and the main directions of the optimization of selling logistic.

Description

Keywords

Citation

Козак І. М. Місце збутової логістики у підвищенні ефективності маркетингової діяльності / І. М. Козак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 310–317. — (Логістичне та маркетингове управління).

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By