Розробка системи маркетингу як основи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто питання формування системи маркетингу персоналу як основи побудови стратегії управління персоналом для забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку робочої сили. Сформульовано вимоги до системи маркетингу персоналу та сформовано набір показників для аналізу конкурентоспроможності підприємства на ринку робочої сили.
The question of forming of the system of marketing of personnel is considered as bases of construction of strategy of management by a personnel for providing of competitiveness of enterprise at the market of labor force. The system requirements are formulated marketing of personnel and the set of indexes is formed for the analysis of competitiveness of enterprise at the market of labor force.
The question of forming of the system of marketing of personnel is considered as bases of construction of strategy of management by a personnel for providing of competitiveness of enterprise at the market of labor force. The system requirements are formulated marketing of personnel and the set of indexes is formed for the analysis of competitiveness of enterprise at the market of labor force.
Description
Keywords
Citation
Кондрацька Л. П. Розробка системи маркетингу як основи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства на ринку робочої сили / Л. П. Кондрацька // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 317–322. — (Логістичне та маркетингове управління).