Маркетингово-логістична концепція оптимізації систем теплозабезпечення
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розглянуто передумови та основні принципи впровадження маркетингово-логістичної концепції для оптимізації систем теплозабезпечення.
The article dwells upon the initial conditions and basic principles of application of the marketing and logistic concept intended for optimization of the heat supplying system
The article dwells upon the initial conditions and basic principles of application of the marketing and logistic concept intended for optimization of the heat supplying system
Description
Keywords
Citation
Люльчак З. С. Маркетингово-логістична концепція оптимізації систем теплозабезпечення / З. С. Люльчак // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 368–376. — (Логістичне та маркетингове управління).