Методичні аспекти маркетингового дослідження зарубіжного ринку
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Подано визначення маркетингового дослідження в міжнародному середовищі, розглянуто мету і завдання міжнародних маркетингових досліджень. Визначено методичні підходи щодо маркетингового дослідження зарубіжного ринку та показники, які використовуються для його вивчення. Описано процес міжнародних маркетингових досліджень і основні його етапи.
The author considers the définition of marketing research in the international environment, the object and problems of the international marketing research. She defines the methodical aspects of marketing research of the foreign market, indicators that are using for its studying and also defines the international marketing research process and considers its main stages.
The author considers the définition of marketing research in the international environment, the object and problems of the international marketing research. She defines the methodical aspects of marketing research of the foreign market, indicators that are using for its studying and also defines the international marketing research process and considers its main stages.
Description
Keywords
Citation
Рябчик А. В. Методичні аспекти маркетингового дослідження зарубіжного ринку / А. В. Рябчик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 421–425. — (Логістичне та маркетингове управління).