Формування стратегії дистриб’юції на євроринку
Date
2005-03-01
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Abstract
Розкрито питання розробки ефективної системи дистриб’юції підприємств при входженні на євроринки. Виконано аналіз змін та тенденцій у структурі торгівлі Європи. Автором розроблено та запропоновано до використання форми дистриб’юції для вітчизняних підприємств при входженні на євроринки.
The issue of effective distribution system development in the process of European market penetration is discussed in this article. The author conducted analysis of changes and trends in the European trade structure. The researcher developed and introduced forms of distribution for national enterprises in the process of penetration into European market.
The issue of effective distribution system development in the process of European market penetration is discussed in this article. The author conducted analysis of changes and trends in the European trade structure. The researcher developed and introduced forms of distribution for national enterprises in the process of penetration into European market.
Description
Keywords
Citation
Вівчарчин Н. М. Формування стратегії дистриб’юції на євроринку / Н. М. Вівчарчин // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 501–508. — (Формування та оптимізація логістичних систем).