Маркетингова підтримка впровадження і дифузії науково-технічний розробок у закладах освіти

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглянуто проблему впровадження та дифузії науково-технічних розробок в Україні, і зокрема тих, що розробляються у науково-дослідних підрозділах закладів освіти. На прикладі однієї з наукових розробок, виконаних вченими Національного університету “Львівська політехніка”, подано результати вивчення ринкового потенціалу для їх впровадження та практичні рекомендації щодо методів її просування на ринок. Для вирішення проблеми впровадження науково-технічних розробок університету загалом подано рекомендації щодо структурної перебудови підрозділів, котрі відповідають за науково-технічну та інноваційну діяльність. The problem of introduction and diffusion of scientific and technical development in Ukraine, and in particular which are developed in research divisions of educational institutions in article is considered. By the example of one of scientific development wich is executed by scientists of National university “Lviv’s polytechnic", results of research of market potential for its introduction and practical recommendations concerning methods of its promotion on the market are submitted. For the decision of a problem of introduction of scientific and technical development of university as a whole, recommendations concerning structural reorganization of divisions which are responsible for scientific and technical and innovative activity are given.

Description

Keywords

Citation

Лаганін В. О. Маркетингова підтримка впровадження і дифузії науково-технічний розробок у закладах освіти / В. О. Лаганін, О. Р. Козло // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 385–394. – Бібліографія: 20 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By