Фінансове забезпечення маркетингової політики промислового підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2008

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Cистематизовано причини виникнення конфліктів між маркетинговими та фінансовими функціональними підрозділами промислового підприємства. Розкрито основні сфери запровадження заходів задля пом’якшення або уникнення цих конфліктів. Описано сутність процесу встановлення цін як результат міжфункціональної співпраці, спільний процес формування збутової політики, фінансові аспекти політики обслуговування клієнтів. Reasons of origin of conflicts are in-process systematized between marketing and financial functional subsections of industrial enterprise. The basic spheres of introduction of measures are exposed for the sake of softening or avoidance of these conflicts. Essence of process of establishment of prices is described as a result of interfunctional collaboration, general process of forming of sale policy, financial aspects of policy of service of customers.

Description

Keywords

Citation

Мавріна А. О. Фінансове забезпечення маркетингової політики промислового підприємства / А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 411–418. – Бібліографія: 8 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By